Klik itu best!

Rabu, 1 Jun 2011

" Contest Saya Mahu Template Comel Budak Nakal Blogspot "

Contest Budak Nakal Blogspot

Read more: Contest Saya Mahu Template Comel Musim ke-2
Under Creative Commons License: Attribution

Bila aaku jumpa pertandingan nih,aku teruja nak masuk.Sebab apa? Sebab nak menang lah..haha..boleh dapat template free..itupun kalau menang...Insyallah

Pada kengkawan sumer,jom lah reramai masuk pertandingan nih..papehal korang boleh klik kat sini http://kozumiro.blogspot.com/2011/05/contest-saya-mahu-template-comel-musim.html

Just follow jerr syarat2 yang tuan punya penganjur tu nakkan....Jom kengkawan!


( Harap2 lah menang :-) )

2 ulasan:

  1. gud luck arif for ur contest..hehe

    BalasPadam
  2. Terima kasih kyoshi-sousuke...jangan malu2 untuk bagi sokongan pada blog saya yerr..hehe

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...