Klik itu best!

Rabu, 1 Jun 2011

Movie superhero baru : RA-One


Wah,file baru Dato' Shah Rukh Khan ( SRK) akan tubik tak lama lagi..sku sebagai peminat setia SRK sejak dari zaman Kuch Kuch Hotak Hang sudah tentu akan tengok citer nih..

aKu harapkan pembaharuan jln citer kat Ra-One nih...Jangan jadi macam Don sudahlah.trailer best,poster best tapi action kurang.Tapi Ra-One tak shooting kat Malaysia,sebaliknya di Miami,London dan India( of course)..

Sayangnyer,sinopsis pasal movie ni aku tak dapat lagi.Tapi menurut encik google,citer ni berkisah pasal bollywood science-fiction superhero ( mcm x-men ka?? )dan filem ni merupakan second-most expensive film in India! fuyoo,dasyat tuh...kene mai tengok nih..hehe

sAPER plak heroin citer nih??Hmm,heroin yg sama dalam citer DON ( walaupun mati awal) iaitu Kareena Kapoor.Apa yang buatkan aku terkezutt,tetiba jerr citer nih ada kaitan dengan Jackie Chan dan penyanyi feveret aku time skool dulu,Akon. Apsal ekk??

Ohh,rupa-rupanya Jckie Chan yang detailed script of the film,tapi dia tak berlakon dalam citer tuh.Pasal AKON plak,dia akan composed dua buah lagu untuk movie nih.Gempak lahh,lagu matsalleh jadi OST movie Bollywood..

Rasa macam tak sabar nak tunggu movie yang akan kuar bulan Oktober nih..time tu aku ada kat UTHM,boleh ajak member2 tgk skali( itupun kalo dioarang nak).Apa pandangan korang pasal movie nih?share2 lah ckit kat ruangan comment bawah tuh..hehe.kALAU NAK TAHU LEBIH LANJUT,jom gi kat sini http://raone.erosentertainment.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...